• Română
    • Русский
    • English

Regulament

DISPOZIȚE

privind desfășurarea cursei costumate „Maratonul de Crăciun»

22 decembrie 2019

1.Organizatorul și regulamentul competiției

Competiția «Maratonul de Crăciun» (denumită în continuare «Competiție») este organizată de A.O. Clubul Sportiv ”Sporter”, în parteneriat cu primul forum pentru femei din Moldova - Mama.md și cel mai popular panou de anunțuri din Moldova 999.md. 

Obiectivul A.O. Clubul Sportiv “Sporter” constă în promovarea sportului și a modului activ de viață în rândul cetățenilor RM, cât și în implicarea comunității locale în activități de promovare a sportului și a avantajelor acestuia. 

Participanții Competiției sunt obligați să respecte regulile și termenii Regulamentului  Competiției (denumit în continuare «Regulamentul»). Regulamentul Oficial este accesibil oricărui doritor pe site-ul www.craciun.md . Prin participare la această Competiție, participanții își dau acordul de a respecta și a îndeplini toate prevederile, regulile și condițiile, expuse în prezentul Regulament.

Scopurile și sarcinile cursei

Cursa costumată de crăciun se organizează cu scopul popularizării alergării, modului sănătos de viață, precum și petrecerii timpului împreună cu familia și prietenii.


2. Desfășurarea și disciplina competiției

Cursa non-competitivă – Maratonul de Crăciun. Distanța - 3 km. Timpul de depășire - o oră. În acest timp, trebuie de colectat cât mai multe cadouri, care îi vor aștepta pe participanți la fiecare punct anunțat anticipat.


3. Data și locul desfășurării

Evenimentul se va petrece în mun. Chișinău, punctul de Start și de Finiș – Piața Marii Adunări Naționale, în data de 22 decembrie 2019, între orele 09:30 și 15:00, competiția va începe la ora 12:00.


4. Programul competiției

Cursa va avea loc pe 22 decembrie 2019.

Startul general va fi dat la ora 12:00.

  • 09:30 - 11:30 - Emiterea numerelor de participare;
  • 11:30 - Cuvânt introductiv din partea Președintelui Organizației sportive Sporter;
  • 11:40 – Încălzirea;
  • 11:50 – Alinierea participanții la linia de start;
  • 12:00 – Startul general;
  • 13:00 – Finișul;
  • 13:20-14:00 – Premierea câștigătorilor în nominalizările „cel mai bun costum";


5. Participanții la competiție și lungimea distanțelor

La cursa „Maratonul de Crăciun” pot participa toți doritorii și amatorii de alergare, fără nici o restricție de vârstă.

Distanța cursei - 3 km.

Cursa va începe în Piața Marii Adunări Naționale. Traseul va trece de-a lungul bl. Ștefan cel Mare până la intersecția cu str. Ismail cu o întoarcere pe str. Ismail, continuând cursa de-a lungul bl. Ștefan cel Mare până în Piața Marii Adunări Naționale.


6. Condiții de participare

La cursă poate participa orice doritor. Singura condiție de participare este prezența unui costum mascat. Participanții se înregistrează anticipat pe site-ul craciun.md. Înregistrarea este considerată completă numai după efectuarea plății.


7. Taxa de participare

Maratonul de Crăciun 2019: 

200 MDL (≈10 EURO) – pînă la 07.12.2019,

300 MDL (≈15 EURO) – începînd de  08.12.2019 - 22.12.2019

Fiecare participant va primi câte un pachet de start, care va include numărul participantului și o cutie pentru cadouri.


8. Metode de achitare 

8.1. Achitarea taxei de participare pentru persoanele fizice:

Achitarea taxei de participare poate fi efectuată online, prin intermediul cardului Visa, Master Card sau Raduga, prin intermediul terminalului (QIWI, Run Pay MMPS), sau în numerar la sediul organizatorului. Informația mai detaliată despre metodele de achitare este accesibilă pe pagina oficială a evenimentului www.sporter.md.  

8.2. Achitarea taxei de participare pentru persoanele juridice:

Persoanele juridice pot achita taxa de participare prin transfer sau card bancar. Pentru a solicita cont de plată pentru participare, persoana juridică trebuie să se  înregistrați online toți angajații care doresc să participe la competiție prin intermediul formularului disponibil pe www.sporter.md., selectând metoda de achitare prin numerar. 

După ce toți participanții din partea persoanei juridice sunt înregistrați, se va expedia un e-mail pe adresa event@sporter.md cu datele de identificare a companiei și lista participanților cu distanțele alese. După ce contul de plată va fi achitat, organizatorii vor confirma înregistrările participanților din lista companiei, integral.


9. Desfășurarea competiției

Competiția se va desfășura în conformitate cu prezentul regulament. Participanții la competiție trebuie să fie la curent cu  regulament evenimentului. Organizatorul își rezervă dreptul de a lua decizii proprii în situațiile neprevăzute parvenite.


10. Premierea câștigătorilor

La linia de Finish, fiecare participant va primi câte o medalie suvenir.

În plus, va fi organizată o votare, cu ajutorul căreia se vor identifica cele mai tari înfățișări (costume) și se vor acorda premii din partea partenerilor cursei.


11. Condiții administrative

11.1 Condiții administrative (pe timpul curselor)

Organizarea evenimentului revine Organizatorului Clubului Sportiv Sporter și după caz co- organizatorilor care  care se ocupa de organizarea evenimentului.

Participantii care renunta la curse pe parcursul evenimentului sunt rugati sa se prezinte in zona Start/Finish pentru a anunta arbitrul de traseu din acea locatie despre acest abandon.

Competitia va beneficia de asistenta medicala pentru cazuri de accidentari care se va afla in apropierea zonei de Start/Finish.

11.2. Condiții administrative exceptionale

In caz de situatii exceptionle care împedică desfășurarea in siguranta a evenimentului (ex: conditii meteo extreme), evenimentul va fi amanat sau chiar anulat.

In cazul amânării evenimentului, taxele de participare nu sunt returnabile.

In cazul anularii evenimentului participantii vor primi kitul de participare integral, inclusiv și taxa de participare achitată conform prezentului Regulament.

11.3. Condiții administrative (generale)

In conformitate cu prezentul Regulament, Organizatorii vor face publice datele cu privire la  câștigători si premiile acordate in cadrul acestei Competitii. Lista castigatorilor va fi publicata dupa eveniment in maxim 7 zile pe site-ul oficial.

Organizatorii se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor cu caracter personal ale participantilor/castigatorilor la prezenta Competitie si sa le utilizeze conform prezentului Regulament, al declaratiei participantilor pe propria raspundere si legislatiei in vigoare.

Participanților le este interzisa aruncarea oricăror resturi, gunoaie in zona de desfășurare a competitiei sub sanctiunea descalificarii din competitie. Aceștia vor putea folosi fie cosurile de gunoi amplasate pe traseu sau sacii menajeri pusi la dispozitie de catre organizatori in zona de Start/Finish. Organizatorii vor asigura la terminarea evenimentului eliminarea deseurilor si depunerea acestora in zonele special amenajate.

Este interzisa participarea la competitie/eveniment a persoanelor care au asupra lor bauturi alcoolice/droguri sau care se afla sub influenta acestora, a persoanelor care au asupra lor arme de orice fel, materiale explozive sau incendiare, substante iritant-lacrimogene sau cu efect paralizant, dispozitive pentru socuri electrice ori alte obiecte ce pot fi folosite pentru actiuni violente sau de tulburare a desfasurarii normale a evenimentului. Persoanele care vor încălca aceste prevederi vor fi îndepărtate din zona evenimentului de catre organizatori, cu ajutorul organelor de drept, daca va fi cazul.

Organizatorii isi rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament pana la data începerii competitiei cu obligația de a anunța modificările intervenite pe site-ul oficial si la locul de desfasurare a competitiei.


11.4. Puncte de hidratare.

În conformitate cu regulamentele internaționale,pe traseu va fi amplasate câte un punct de hidratare (apă plată, fructe), cât și în zona de Start/Finiș. La sosire, toți participanții vor beneficia de apă plată, fructe, și după caz băuturi energizante. Participanții sunt rugați să arunce sticlele și paharele de plastic în zonele apropiate punctelor de hidratare pentru a înlesni procesul de curățenie.

11.5. Prim ajutor –Ambulanță.

Punctele de Prim Ajutor vor fi asigurate de o ambulanță, pusă la dispoziție de către organizatori. Aceasta va fi poziționată în zona de Start/Finiș sau în alte zone, în funcție de necesitate. În cazul accidentării alergătorilor, arbitrii de pe traseu vor anunța serviciul de ambulanță, care se va deplasa imediat spre participant pentru a-i acorda ajutor. Alergătorii care s-au retras din cursă sunt rugați să anunțe organizatorii despre retragerea sa. 

11.6. Alte condiții.

Eventualii susținători ai participanților (membri de familie, prieteni) pot rămâne în vecinătatea traseului, dar în afara traseului, având grijă să nu împedice desfășurarea normală a evenimentului. Circulația rutieră va fi sistată, în măsura posibilității pe durata desfășurării competiției pe toate traseele.

Organizatorul va asigura la eveniment:

– asistența medicală;

– echipaje de poliție, conform prevederilor prezentului regulament.


12. Politica de confidențialitate

Angajamentul nostru fată de confidentialitate

Depunem eforturi pentru a proteja website-ul, serviciile şi utilizatorii noştri impotriva accesului neautorizat sau a modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate a informaţiilor pe care le deţinem.

Nu vom divulga/vinde niciodată unor terți neautorizați informații confidențiale și ne vom asigura prin mijloacele care ne stau la dispoziție că aceste informații sunt în siguranță.

Ce fel de date cu caracter personal culege organizatorul?

Prin formularul de inscriere organizatorul colectează urmatoarele date personale: nume, prenume, data nașterii, sex, e-mail, telefon, serie și nr. buletin de identitate, IDNP și adresa de domiciliu.

Unde se stochează toate aceste informații

Informațiile din formularul de înscriere se stochează în baza de date a organizatorului.

Pentru ce se folosesc datele?

Datele personale din formularul de înscriere se folosesc în următoarele scopuri:

  • alocarea de către organizator pentru participant a unui loc în competiție;
  • completarea automată a declarației pe proprie răspundere, pe care  participantul trebuie să o semneze.
  • furnizarea prin email a informațiilor utile privind ediția curentă și cele viitoare ale competiției;
  • încadrarea automată a participantului la categoria sa de vârstă.

Cine are acces la aceste date?

La aceste date are acces doar organizatorul -  Asociația Obștească Clubul Sportiv “SPORTER”.


13. Date de identificare și bancare

A.O. Clubul Sportiv „SPORTER”

Sediul în mun. Chișinău, str. Calea Orheiului 28/1, MD-2059

Program de lucru:

Luni-vineri de la 09:00 -18:00;

Pauza de masă 12:00 -13:00 / 13:00 -14:00;

Zile de odihnă: sâmbăta și duminică.

IDNO/codul fiscal 1013620009909,

IBAN MD53VI000002224003323MDL în B.C. „Victoriabank” S.A. fil. 3 Chișinău

BIC VICBMD2X416

telefon: +377 22-888-000

e-mail: event@sporter.md 

site: www.sporter.md 

Președinte - Dmitri VOLOȘIN

Persoane de contact:

+ 373 79 996 985 - Olga

+ 373 78 151 999 - Alexandra

Număr de urgență pe durata competiției:  069007050